Chat with us, powered by LiveChat

Reklamasjon

Alle reklamasjoner må meddeles skriftlig på vårt avviksskjema, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging videre, og komme raskt tilbake til deg på din henvendelse.

Først er det fint om du kan bekrefte følgende opplysninger, slik at vi er sikker på at vi registrerer dette på riktig ordre:

Alle feltene må fylles ut

Ditt internordrenummer - 4 siffer (se illustrasjon):

Ditt Ref.nr - 14 siffer (på signert/bekreftet ordrebekreftelse, se illustrasjon):

Fullt navn:

Adresse (leveringsadresse):

Postnummer:

Poststed:

Telefonnummer:

Registrert E-post:

Varene er:
Hentet selvFraktetMontert

Kjøpsdato:

Leveringsdato:

Hva ønsker du å reklamere på?:
Feil/skade på produktMangler varerFraktMonteringAnnet

Gi en så nøyaktig beskrivelse av hendelsesforløpet/avviket som mulig:

Hva mener du er årsaken til forholdet?

Hva mener du kan gjøres for å rette opp i forholdet, og har du konkrete forslag til løsning?

Last opp bilder:



Jeg bekrefter oppgitte opplysninger som korrekt, og ber dere behandle reklamasjonen så fort som mulig.

Updating…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.